Datum: 15/02/2022
Tijd: 10:00 - 12:00
Tijdens dit webinar lichten we de bestaande functionaliteiten toe omtrent het Derdenbeheer. Zo bespreken we onder andere:
- Wisselwerking/afhankelijkheid Mercurius-Themisweb;
- Uitzuivering van overbodige derden;
- Fuseren van derden;
- Opzoeken van dubbels / afwijkingen tussen naam boekhouding en naam Themisweb;
- Status derden;
- Mogelijkheden tot synchronisatie met bevolking / rijksregister / VKBO via Themisweb;
- Gebruik contactpersonen / tweede derde in boekingen;
- Veel ruimte tot vragen en bekijken van specifieke situaties bij bestuur (via remote desktop)….
We ronden dit webinar af met een vragenronde. Indien u reeds specifieke vragen heeft, mag u deze mailen naar financien@cipalschaubroeck.be ten laatste tegen 7 februari.
Wanneer?
Dinsdag 15 februari van 10 tot en met 12 uur.
Inschrijven
Klik hier om u in te schrijven.
Deelname aan dit webinar bedraagt 53 euro per deelnemer (exclusief BTW).
Onze Algemene Voorwaarden Opleidingen & events zijn van toepassing.