Webinar derdenbeheer (Mercurius) op 15/02/2022 van 10u tot 12u

Datum: 15/02/2022
Tijd: 10:00 - 12:00


Tijdens dit webinar lichten we de bestaande functionaliteiten toe omtrent het Derdenbeheer. Zo bespreken we onder andere:

  • Wisselwerking/afhankelijkheid Mercurius-Themisweb;
  • Uitzuivering van overbodige derden;
  • Fuseren van derden;
  • Opzoeken van dubbels / afwijkingen tussen naam boekhouding en naam Themisweb;
  • Status derden;
  • Mogelijkheden tot synchronisatie met bevolking / rijksregister / VKBO via Themisweb;
  • Gebruik contactpersonen / tweede derde in boekingen;
  • Veel ruimte tot vragen en bekijken van specifieke situaties bij bestuur (via remote desktop)….

We ronden dit webinar af met een vragenronde. Indien u reeds specifieke vragen heeft, mag u deze mailen naar financien@cipalschaubroeck.be ten laatste tegen 7 februari.

Wanneer?

Dinsdag 15 februari van 10 tot en met 12 uur.

Inschrijven

Klik hier om u in te schrijven.
Deelname aan dit webinar bedraagt 53 euro per deelnemer (exclusief BTW).

 

Onze Algemene Voorwaarden Opleidingen & events zijn van toepassing.