Cipal Schaubroeck servicedesk

Als u toegang heeft tot het portaal, dan heeft u eerder al via e-mail een gebruikersnaam en wachtwoord ontvangen waarmee u zelf online een melding kan registeren via de Cipal Schaubroeck Servicedesk.

Via de Cipal Schaubroeck Servicedesk kan u nieuwe meldingen aanmaken, bestaande meldingen opvolgen en de historiek van afgesloten meldingen opvragen.

U kan eveneens een beroep doen op ons uitgebreid kennissysteem, vol nuttige informatie.  Misschien vindt u zo zelf al heel snel een antwoord op uw vraag, zodat u zelfs geen nieuwe melding hoeft te registreren.

Als u nog geen kennis heeft gemaakt met de vernieuwde helpdeskwerking, bepreek dat dan zeker met uw Cipal Schaubroeck contactpersoon tijdens een volgend gesprek, of neem contact op met onze afdeling Customer Service via 014 576 580.  Wij helpen u dan graag verder.

Diensten en toepassingen – vestiging Geel

Administratie | T +32 14 57 62 11

Voor vragen van algemene aard:  algemene administratie, opmaken offertes, behandelen briefwisseling, orderbegeleiding, facturatie, onderhouds- en assistentiecontracten, administratie en opvolging IT-opleidingen.

Een blokkerend probleem melden

Bel de Cipal Schaubroeck Servicedesk op het telefoonnummer dat vermeld staat op het online invulformulier of maak online een melding, iedere werkdag van 8.00u tot 17.00u.
Gelieve hierbij een aantal basisgegevens te vermelden:

  • de naam van de toepassing of naam/type van het toestel
  • het Cipal- of serienummer van het toestel
  • een beknopte omschrijving van het probleem
  • gegevens over uw bestuur, uw naam en functie
  • op welke wijze wij u tijdens de kantooruren kunnen bereiken.
Een minder urgent probleem melden

Voor alle meldingen met een lagere urgentie volstaat het dat u de melding aanmaakt via de Cipal Schaubroeck Servicedesk.

De handleiding met de volledige uitleg over onze Servicedesk kan u terugvinden op de homepagina van de Cipal Schaubroeck Servicedesk.

 

Ondersteuning op afstand via TeamViewer

Voor ondersteuning op afstand (remote support) is het mogelijk dat een TeamViewer-sessie opgestart moet worden.
Indien de Cipal Servicedesk u vraagt om een TeamViewer-sessie op te starten, klik dan op de knop hieronder om de TeamViewer client-software te downloaden.

Ook op het portaal van de Cipal Schaubroeck Servicedesk staat een link naar TeamViewer, zodat u ook na het inseinen van een melding steeds deze software kan openen.

Download hier de TeamViewer-toepassing waardoor onze diensten op afstand contact met uw computer kunnen opnemen.

 
Software helpdesk

Ondersteuning bij problemen of vragen rond specifieke (domeingerelateerde) toepassingen.

  • Burgerzaken: +32 14 57 64 30
  • Payroll & HR: voor de gegevens van uw contactpersoon verwijzen wij u door naar Lima. Daar vindt u in het tabblad ‘Mijn Lima’ het telefoonnummer en e-mailadres van uw softwarebegeleider of payroll-consulent
  • Grondgebiedzaken: +32 14 57 61 70
  • Beleid en Financiën: +32 14 57 61 60
  • Zorg en Welzijn: +32 14 57 65 50
  • ISLP documenten politie: +32 14 57 65 40
  • Belastingen
    • Centraal debiteurenbeheer inclusief voortraject van belastingen (CScollect) + 32 14 57 65 77
    • CSbelastingen +32 14 57 64 60
  • Bestuur & Communicatie – Ariadne GAS: +32 14 57 65 79
  • Common Application Services: +32 14 57 65 78
    • CSsign & Intellistamp
    • ThemisWeb
  • IT Services: +32 14 57 62 00

Diensten en toepassingen – vestiging Nazareth

Administratie | T +32 9 389 02 11

Voor vragen van algemene aard:  algemene administratie, opmaken offertes, behandelen briefwisseling, orderbegeleiding, facturatie, onderhouds- en assistentiecontracten, administratie en opvolging IT-opleidingen.

Een blokkerend probleem melden

Voor een urgent probleem, contacteert u best telefonisch de Servicedesk van de vestiging Nazareth op +32 9 389 05 20.

Een minder urgent probleem melden

Voor een minder urgent probleem volstaat het om een melding aan te maken via e-mail naar servicedesk@cipalschaubroeck.be zijn. Gelieve hierbij een aantal basisgegevens te vermelden:

  • de naam/type van het toestel (eventueel ook het serienummer)
  • een beknopte omschrijving van het probleem, vergezeld van screenshots, foto’s,… indien mogelijk
  • gegevens over uw bestuur, naam en functie
  • wanneer en op welke wijze wij u kunnen bereiken.

 

Ondersteuning op afstand via TeamViewer

Voor ondersteuning op afstand (remote support) is het mogelijk dat een TeamViewer-sessie opgestart moet worden.
Indien de Cipal Servicedesk u vraagt om een TeamViewer-sessie op te starten, klik dan op de knop hieronder om de TeamViewer client-software te downloaden.

Ook op het portaal van de Cipal Schaubroeck Servicedesk staat een link naar TeamViewer, zodat u ook na het inseinen van een melding steeds deze software kan openen.

Download hier de TeamViewer-toepassing waardoor onze diensten op afstand contact met uw computer kunnen opnemen.

 

Ondersteuning rechtstreeks bij onze partners
  • ‘Fujitsu’ PC’s en servers MET verlenging on-site garantie: +32 2 371 52 00
  • ‘Fujitsu’ PC’s en servers ZONDER verlenging garantie: +32 2 536 77 78
  • Controle van de Fujitsu garantie aan de hand van het serienummer op de Fujitsu-website
  • ‘Fujitsu’ LCD-schermen, amilo’s, projectors, . : +32 2 536 61 00
  • ‘Fujitsu’ algemene helpdesk: +32 2 536 61 00
  • ‘Brother’ printers binnen de waarborgperiode: +32 2 467 44 40
  • ‘Brother’ printers buiten de waarborgperiode of onder contract bij Gevacom: +32 9 348 78 38
  • Dell pc’s binnen waarborgperiode : +32 2 481 92 88

 

Software helpdesk

Ondersteuning bij problemen of vragen rond specifieke (domeingerelateerde) toepassingen

  • Financiën: Algemeen nummer: +32 9 389 05 50 – hierna volgt een keuzemenu:
    • druk 1 voor Alfa/CSkassa
    • druk 2 voor Foxbeleid
    • druk 3 voor Foxboek
    • druk 4 voor E-facturen
    • druk 5 voor Andere (NGB, NOB,…)
  • Sociale Zaken: Algemeen nummer: +32 9 389 05 40
  • Burgerzaken, belastingen, verkiezingen, DigidocPro+32 9 389 05 60
  • Leefomgeving (Milieu & Ruimtelijke Ordening | Begraafplaatsenbeheer): +32 9 389 05 65
    • Golf
    • Decreetsuite
    • Begraafplaatsenbeheer
  • Bestuur en Communicatie:: +32 9 389 05 70
  • Payroll & HR: Voor de gegevens van uw contactpersoon verwijzen wij u door naar het Lima-platform. Daar vindt u in het tabblad ‘Mijn Lima’ het telefoonnummer en e-mailadres van uw softwarebegeleider of payroll-consulent