WEBINAR’s CScollect : 3 sessies van een uurtje

Datum: 24/05/2021 - 02/06/2022
Tijd: 10:30 - 11:30


Beste CScollect klant,

Eind mei – begin juni plannen we 3 korte webinar’s in rond nieuwe/uitgebreide functionaliteiten in CScollect :

  • AFBETALINGSPLANNEN
  • GLOBALE INVORDERING
  • PORTAAL – DIGITALE AANGIFTE

Inschrijven
=> deelname is gratis.
=> vooraf INSCHRIJVEN is wel verplicht.

Ga hiervoor naar de bijbehorende link per sessie hieronder bij ‘Wat & Wanneer‘.
Wil je ze alle 3 volgen, zeker inschrijven bij alle 3 de sessies.

Wat & Wanneer

dinsdag 24 mei 2022 van 10:30 tot 11:30 uur
topic = AFBETALINGSPLANNEN
inschrijvingslink = https://attendee.gotowebinar.com/register/2685234317400633358

dinsdag 31 mei 2022 van 10:30 tot 11:30 uur
topic = GLOBALE INVORDERING
inschrijvingslink =
https://attendee.gotowebinar.com/register/5764239609615516176

donderdag 2 juni 2022 van 10:30 tot 11:30 uur
topic = PORTAAL – DIGITALE AANGIFTE
inschrijvingslink = 
https://attendee.gotowebinar.com/register/2441831030313764365

 

Eenmaal ingeschreven, ontvang je in je mailbox een Engelstalige uitnodiging met de link naar de webinar.
Je kan deze uitnodiging ook bewaren in je ‘outlook’ agenda (via de blauwe ‘Add to Calendar’ in je mailtje van de inschrijving).
Hierin zit ook een kleine test om te controleren of je de webinar zonder problemen kan volgen via je computer.
Was dit vorige keer vlot gelukt, dan is het nu ook nog ok.

Je krijgt een dag, én een uur, op voorhand nog wel een herinnering in je mailbox van het email adres dat je bij de registratie hebt ingevuld, en hierin zit nogmaals de link naar de webinar.

Belangrijk op de webinar dag zelf :

  • zorg voor een rustige plaats waar je ongestoord kan deelnemen en vergeet je laptop/pc/headset niet.
  • indien er een pop-up in je internet-browser verschijnt of de vraag om cookies te accepteren, zeker doen om een goede kwaliteit te garanderen.
  • informeer eventueel je ICT-dienst dat je een webinar gaat volgen via de ‘gotowebinar’ cloudapplicatie, zodat zij je kunnen helpen indien er zich problemen voordoen.
  • klik enkele minuten voor de start van de webinar op de link en blijf aangelogd.
  • aangezien de groep vaak groot is, wordt de micro van de deelnemers afgezet (mute).
  • er is wel de mogelijkheid tot communicatie via de chat (chat/questions).
  • op het einde van de webinar volgt er een survey met een aantal korte vragen, waar jullie bijkomend feedback kwijt kunnen.
  • deze survey wordt herhaald in een opvolgmail indien jullie deze niet onmiddellijk hebben kunnen invullen.

De webinar’s worden opgenomen en samen met de presentatieslides en bijkomende documentatie ter beschikking gesteld via een nieuwsbrief/kennisitem bij het kennissysteem naderhand.  Dit neemt even tijd in beslag, maar volgt zeker en vast.

Tot dan!

Met vriendelijke groeten,
Team CScollect

Bij vragen of problemen, gelieve de helpdesk te contacteren : https://support.cipalschaubroeck.be/
Een heel dringend, blokkerend probleem met CScollect – CStax kan ook telefonisch gemeld worden via het nummer 014/576 577 (bereikbaar tussen 08:00 en 17:00).

Onze Algemene Voorwaarden Opleidingen & events zijn van toepassing.